مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-06اجتماعي

نهضت از خشت تا بهشت سرانه فضای آموزشی در مناطق محروم را 2.5 متر مربع افزایش داد


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: با همت خیرین و در دوسال گذشته در قالب نهضت از خشت تا بهشت 200 مدرسه کلنگ زنی یا افتتاح شده است که این امر منجر به افزایش 1.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: با همت خیرین و در دوسال گذشته در قالب نهضت از خشت تا بهشت 200 مدرسه کلنگ زنی یا افتتاح شده است که این امر منجر به افزایش 1.

5 متر مربع سرانه فضای آموزشی در آموزش و پرورش استثنایی استان های کشور و افزایش 2.

5 متر مربع در مناطق محروم شده است.

سیدجواد حسینی در گردهمایی روز جهانی معلولان که در سالن ورزشی مجتمع معلولین شهید فیاض بخش مشهد و با حضور بیش از 500 دانش آموز با نیازهای ویژه استان خراسان رضوی برگزار شد، گفت: نام گذاری 12 آذر به عنوان روز جهانی معلولین برای آگاهی بخشی به جامعه، درک مشکلات معلولین و تلاش برای رفع آنها و مناسب سازی جامعه برای حرکت به سمت ایجاد جامعه پایدار، فراگیر و در دسترس است.

وی افزود: جامعه دوستدار انسان جامعه ای است که عادلانه، فراگیر، در دسترس، بدون خطر و عاری از آلودگی هاست و یکی از مشخصه های جدی جامعه دوستدار انسان جامعه دوستدار کتاب، کودک و معلول است.

حسینی با بیان اینکه در مسیر رسیدن به جامعه دوستدار انسان، کتاب و معلول، افراد بزرگی گام برداشته اند، گفت: با همت این خیرین و در دوسال گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت از خشت تا بهشت سرانه فضای آموزشی در مناطق محروم را 2.5 متر مربع افزایش داد

نهضت از خشت تا بهشت سرانه فضای آموزشی در مناطق محروم را 2.5 متر مربع افزایش داد